Dentsu Aegis Network benoemt Arjan Pomper als nieuwe CEO België

Published on:

Arjan Pomper is per direct benoemd tot CEO van Dentsu Aegis Network België. Hij volgt daarmee Laurent Lejeune op die sinds begin 2016 deze rol vervulde.

Arjan Pomper combineert een brede achtergrond in de media met ruime ervaring in diverse internationale leidinggevende rollen. Zo was hij al eerder, van 2005 tot 2013, werkzaam bij Dentsu Aegis Network (DAN). Vanaf 2005 was hij CEO van DAN Nederland, om van 2009 tot en met 2013 deze rol succesvol te combineren met de leiding over het Midden-Oosten en Afrika voor DAN. Behalve Laurent Lejeune zal ook Annelore van Hove, MD Carat België, vertrekken.

Lars Bo Jeppesen, CEO DAN Nordics, Central & Eastern Europe: “België is van groot belang binnen ons netwerk. In het snel veranderende communicatielandschap is het onze ambitie om optimaal voorbereid te zijn voor de kansen die de digitale economie ons biedt. Dit is een hele mooie ontwikkeling voor ons en onze klanten. Ik ben ervan overtuigd dat Arjan in staat is om deze mogelijkheden te benutten. Ik ken Arjan als een gedreven en ondernemende mediaman, zijn uitgebreide ervaring en kennis maakt Arjan geschikt voor deze rol. Hij is in staat om, samen met onze Belgische collega’s, de mogelijkheden die de veranderingen in de mediabranche ons bieden optimaal in te zetten voor onze klanten en zo momentum te creëren.”